Privacy- en cookieverklaring
Privacybeleid
Laatst bijgewerkt op 10-jul-2024 | Ingangsdatum 10-jul-2024
Dit Privacybeleid beschrijft het beleid van
Zorg- en veiligheidshuizen,
Stadhuisbrug 1,
Utrecht
3512 GG,
Nederland,
email: ZVHRU@utrecht.nl,
telefoon: 030 2861163
over het verzamelen, gebruiken en openbaar maken van uw informatie die we verzamelen wanneer u onze website gebruikt ( https://www.zorgenveiligheidshuizen.nl ).
(de “Service”). Door toegang te krijgen tot of gebruik te maken van de Service, stemt u in met het verzamelen, gebruiken en openbaar maken van uw informatie in overeenstemming met dit Privacybeleid. Als u hiermee niet akkoord gaat, verzoeken wij u geen toegang te krijgen tot of gebruik te maken van de Service.
We kunnen dit Privacybeleid op elk moment wijzigen zonder u hiervan vooraf op de hoogte te stellen en zullen het herziene Privacybeleid op de Service plaatsen. Het herziene beleid wordt van kracht 180 dagen nadat het herziene beleid is geplaatst op de Service en uw voortgezet toegang tot of gebruik van de Service na die tijd zal uw aanvaarding van het herziene Privacybeleid vormen. We raden u daarom aan deze pagina periodiek te bekijken.
Informatie die we verzamelen:
We zullen de volgende persoonlijke informatie over u verzamelen en verwerken:
-
- Naam
- Mobiel
Hoe we uw informatie gebruiken:
We zullen de informatie die we over u verzamelen gebruiken voor de volgende doeleinden:
- Verzameling van klantfeedback
- Ondersteuning
Als we uw informatie voor een ander doel willen gebruiken, zullen we u om toestemming vragen en zullen we uw informatie alleen gebruiken na het verkrijgen van uw toestemming en dan alleen voor het doel of de doeleinden waarvoor toestemming is verleend, tenzij we wettelijk verplicht zijn anders te doen.
Hoe we uw informatie delen:
We zullen uw persoonlijke informatie niet aan derden overdragen zonder uw toestemming, behalve in beperkte omstandigheden zoals hieronder beschreven:
- Advertentiedienst
- Analyse
- Gegevensverzameling en verwerking
We vereisen dat dergelijke derden de persoonlijke informatie die we aan hen overdragen alleen gebruiken voor het doel waarvoor deze is overgedragen en deze niet langer bewaren dan nodig is voor het vervullen van het genoemde doel.
We kunnen uw persoonlijke informatie ook openbaar maken voor het volgende: (1) om te voldoen aan toepasselijke wetgeving, regelgeving, gerechtelijk bevel of ander juridisch proces; (2) om uw overeenkomsten met ons te handhaven, inclusief dit Privacybeleid; of (3) om te reageren op claims dat uw gebruik van de Service de rechten van derden schendt. Als de Service of ons bedrijf fuseert met of wordt overgenomen door een ander bedrijf, zal uw informatie een van de overgedragen activa zijn aan de nieuwe eigenaar.
Bewaring van uw informatie:
We zullen uw persoonlijke informatie bij ons bewaren voor
90 dagen tot 2 jaar nadat gebruikersaccounts inactief blijven
of zo lang als nodig is om de doeleinden te vervullen waarvoor het werd verzameld zoals beschreven in dit Privacybeleid. We kunnen bepaalde informatie langer moeten bewaren voor doeleinden zoals administratie/rapportage in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving of voor andere legitieme redenen zoals handhaving van juridische rechten, fraudepreventie, enz. Residuele anonieme informatie en geaggregeerde informatie, die u niet identificeren (direct of indirect), kunnen voor onbepaalde tijd worden opgeslagen.
Uw rechten:
Afhankelijk van de toepasselijke wetgeving heeft u mogelijk het recht om toegang te krijgen tot en rectificatie of verwijdering van uw persoonlijke gegevens of een kopie van uw persoonlijke gegevens te ontvangen, de actieve verwerking van uw gegevens te beperken of hiertegen bezwaar te maken, ons te vragen uw persoonlijke informatie naar een andere entiteit over te dragen (porteren), uw toestemming die u ons heeft gegeven om uw gegevens te verwerken in te trekken, een klacht in te dienen bij een wettelijke autoriteit en andere rechten die relevant kunnen zijn onder de toepasselijke wetgeving. Om deze rechten uit te oefenen kunt u ons schrijven op ZVHRU@utrecht.nl.
We zullen reageren op uw verzoek in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
Houd er rekening mee dat als u ons niet toestaat om de vereiste persoonlijke informatie te verzamelen of te verwerken of de toestemming voor de verwerking ervan intrekt voor de vereiste doeleinden, u mogelijk geen toegang heeft tot of gebruik kunt maken van de diensten waarvoor uw informatie werd gevraagd.
Cookies Etc.
Voor meer informatie over hoe we deze gebruiken
en uw keuzes met betrekking tot deze trackingtechnologieën, verwijzen wij u naar ons
Cookiebeleid.
Beveiliging:
De beveiliging van uw informatie is belangrijk voor ons en we zullen redelijke beveiligingsmaatregelen nemen om verlies, misbruik of ongeoorloofde wijziging van uw informatie onder onze controle te voorkomen. Gezien de inherente risico’s kunnen we echter geen absolute beveiliging garanderen en kunnen we daarom de veiligheid van enige informatie die u naar ons verzendt niet verzekeren of waarborgen, en doet u dit op eigen risico.
Links naar derden en gebruik van uw informatie:
Onze Service kan links bevatten naar andere websites die niet door ons worden beheerd. Dit Privacybeleid is niet van toepassing op het privacybeleid en andere praktijken van derden, inclusief derden die een website of dienst beheren die toegankelijk kan zijn via een link op de Service. We raden u ten zeerste aan het privacybeleid van elke site die u bezoekt te lezen. We hebben geen controle over en zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud, privacybeleid of praktijken van sites of diensten van derden.
Klachten / Functionaris Gegevensbescherming:
Als u vragen of zorgen heeft over de verwerking van uw informatie die bij ons beschikbaar is, kunt u een e-mail sturen naar onze Klachtenfunctionaris op
Zorg- en veiligheidshuizen,
Postbus 16200 3500 CE Utrecht,
email: ZVHRU@utrecht.nl.
We zullen uw zorgen behandelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.
Privacybeleid gegenereerd met CookieYes.